вівторок, 21 серпня 2012 р.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту  
Ворда, яка тече, летить і падає
Назва навчальної теми 
«Тіла і речовини, що оточують людину».
Основний та другорядні навчальні предмети
Природознавство
 Вік учнів, клас 
5 клас, 10-11 років
Стислий опис проекту
 План
План навчального проекту
План впровадження проекту
Навчальні цілі
З’сувати за яких умов речовини змінюють свій агрегатний стан.
 Опис оцінювання 
На початку проекту вчитель демонструє учням вступну презентацію, роздає З-Х-Д таблиці, які учні заповнюють, проводить анкетування для поділу в групи.
Упродовж виконання проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських робіт та здійснювати моніторинг власного навчання. Вчитель з учнями використовують З-Х-Д таблиці, які дадуть змогу  скорегувати напрямок навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень, за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів, проведення коротких самостійних робіт.  Щотижнево за допомогою листа взаємного оцінювання учні оцінюють діяльність один одного в групі.
В кінці роботи над проектом здійснюється само оцінювання та взаємне оцінювання роботи групи учнями всього класу.
 Діяльність учнів
Перед початком проекту вчитель створює презентацію , щодо переваг методу проектів, та отримує дозвіл на використання мережі Інтернет в ході проекту.
· Учні об’єднуються в три групи: лід, пара і рідина
· В кожній групі вибирається учнями капітан, доповідач, секретар.
· Капітани груп розподіляють обов’язки членів групи.
· Члени групи в мережі Інтернет знаходять інформацію про умови, при яких речовини набувають їхнього агрегатного стану (кожна група отримує по 5 речовин)
· Результати дослідження учні заносять в журнали дослідження і готують презентацію.
· Протягом проекту вчитель, використовуючи З-Х-Д та листи самооцінюваня учнів проводить корекцію роботи учнів, проміжне оцінювання та консультації.
В кінці проекту всі учні презентують результати своєї діяльності та оцінюють роботу паралельних груп.
Відомості про автора
Панченко Микола Петрович
Географ, вчитель природознаства та географії
Манченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Харківської районної ради Харківської області
Селище Манченки, Харківської районної ради Харківської області
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу  13.08.2012 – 20.08.2012
Місце проведення тренінгу Манченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Тренери Ковбаса Віктор Михайлович



Немає коментарів:

Дописати коментар